Voor een echo binnen ons echo centrum moet je via jouw eigen verloskundigenpraktijk een afspraak maken. Indien je te laat komt of de afspraak wilt verplaatsen/afzeggen, kun je dit doorgeven aan je eigen verloskundigenpraktijk. Zij nemen dan contact met ons op en plannen, indien nodig, een nieuwe afspraak met je in.
Heeft u een klacht over onze werkwijze? We vinden het belangrijk om uw ervaring te horen en samen naar een oplossing te zoeken. Stuur een email onder vermelding van "Klacht" naar echoheerlen@gmail.com. Wij nemen uw bericht serieus en zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Levert een gesprek niets op, of zijn er redenen om dt gesprek niet aan te gaan, dan bestaat er de mogelijkheid de klacht voor te leggen aan de klachtencommissie via www.klachtverloskunde.nl
Aan de inhoud van deze site kunnen geen rechten worden ontleend. Ook kunnen de echoscopisten en verloskundigen niet aansprakelijk worden gesteld voor gevolgen voortvloeiende uit de infromatie van deze site. Op deze site is slechts algemaan gelden informatie beschikbaar. In ogenschouw dient genomen te wroden dat elka zwangerschap zijn eigen specifieke omstandigheden kent.